Egy vállalatirányítási megoldás működése és egyben sikeressége is a felhasználókon múlik. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a megvalósítás támogassa a döntéshozókat, dolgozókat, mind a vezetés, információszolgáltatás, mind az egyszerűen használható felület területén.

 

Felhasználói felület - User Interface

A QAD Enterprise Applications megoldásban lehetőség van felhasználónként különböző felületek kialakítására, testre szabására, hogy az adott munkakör igényeinek megfelelően, optimálisan kerüljön kialakításra a felhasználói felület. Legyen szó üzemi, raktári dolgozókra szabott egyszerű, robosztus működésről, vagy akár adminisztrációs területek számára testre szabott rugalmas megjelenésről.

Tartalmazza az intraneten/interneten keresztüli, bármely böngészővel való elérés lehetőségét. Ennek köszönhetően a rendszertől távoli helyen dolgozó felhasználók például vezetők, kereskedők, a világ bármely pontjáról bekapcsolódhatnak a QAD Enterprise Applications funkcióinak használatába.

Ez az elérési forma alkalmassá teszi a QAD Enterprise Applications megoldást arra is, hogy az ezt alkalmazó cégek bekapcsolódjanak az elektronikus üzletvitelbe, vagyis hogy a vevő közvetlenül adja fel megrendelését, amelyet a QAD Enterprise Applications nem csupán fogad, hanem fel is dolgoz. Ezen a felületen keresztül a beszállítók számára is megnyílik a lehetőség és ily módon végezhetik el akár a készletfeltöltéseket is.

A QAD Enterprise Applications felülete a Microsoft .NET fejlesztői technológiára épül. Ez számos olyan, új megoldásokat tartalmaz, melyek nem csupán látványosak, hanem kibővített funkcionalitásukkal megkönnyíthetik a felhasználók munkáját. A technológia nyújtotta adottságokból fakadóan a lehetőségek akár felhasználói szinten is kiterjeszthetőek, ezzel is biztosítva a rugalmasságot.

 

Workflow - Business Process Management (BPM) - Eseményvezérelt folyamatirányítás

A QAD Business Process Management eseményvezérelt folyamatirányítás megoldása a QAD megvalósításon belül integrált módon támogatja a rendszerben kezelt törzsadatok és üzleti folyamatok Work- Flow alapú kezelését, irányítását illetve a tevékenységekhez kapcsolódó információk ábrázolását.


Operational metrics - mutatószám rendszer

Az Operational Metrics mutatószám rendszer alkalmazásával lehetőség nyílik úgynevezett mérő- és mutatószámok definiálására. Ezek lehetnek például, olyan mutatószámok melyekre a mindennapi munkánk során szükségünk van, és ellenőrzés céljából követni szeretnénk őket.

 

Reporting Framework

A QAD Enterprise Applications bizonylatkészítő megoldása a Reporting Framework eszköz lehetőséget biztosít a sztenderd, statikus riportok könnyű elkészítéséhez. Ezek a bizonylatok jelentős mértékben segítik a kulcsfelhasználók munkáját azzal, hogy az előre elkészített lekérdezés a számukra releváns adatokat tartalmazza és ez bármikor elérhető számukra.

A QAD Enterprise Applications megoldás adataira épülő Reporting Framework eszköz lehetőséget biztosít az egyedi bizonylatok, számla, szállítólevél, vonalkód, stb., céges arculatra és partneri követelményekhez igazodó kialakítására is egyben.

 

Bizonylatnyomtatás

A bizonylatnyomtatási funkció teljes körűen a rendszerbe és a folyamatokba integrálható tevékenység. A megoldás széles körű formázási paraméterezhetőséget, 1D-s 2D-s vonalkód nyomtatási módokat, cég is partner specifikus formázási lehetőségeket biztosít.

 

Címkenyomtatás

A Bizonylatnyomtatás megvalósítás részét képezi a szakiparági elvárásoknak megfelelő vevő specifikus címkenyomtatási lehetőség is.

Vissza: Rendszerhasználat