Vállalatirányítási megoldások

A QAD Enterprise Applications integrált vállalatirányítási megoldás működésének középpontjában a teljes ellátó hálózat irányítása, kezelése áll. A QAD Enterprise Applications alkalmazásával megvalósítható a teljes gyártási és értékesítési tevékenység integrációja, az alapanyag szállítóktól a termék felhasználójáig terjedően. A rendszer használata a vállalkozások számára biztosítja a készletezési, értékesítési, beszerzési, termelési, pénzügyi és kontrolling tevékenységük hatékony támogatását, a belső folyamataik, valamint a különböző kereskedelmi partnereikkel folytatott tevékenységük összehangolását.

A QAD Enterprise Applications egységes szerkezetű rendszer, amely hatékonyan alkalmazható a nagyszámú sorozatok, a receptúra alapú vagy éppen projektrendszerű, illetve egyedi gyártású termékek üzleti környezetében. Ezt az teszi lehetővé, hogy a rendszer kiterjedt paraméterezési, testre szabási lehetőséggel bír.

A termelő vállalatok erőforrásainak tudatos tervezését, a készletszintek mennyiségi, időbeli kezelését az MRP (Material Requirements Planning – Anyagszükséglet tervezés) funkciók támogatják. Az erőforrások felhasználásának optimalizálását, a szűk keresztmetszetek feltárását és feloldását vizuális tervező eszközök segítik.

A QAD Enterprise Applications rugalmas válaszadási lehetőséget biztosít az ügyfelek gyorsan változó igényeinek kielégítésére azáltal, hogy összeköttetést teremt a vállalati célok, a munkatársak, a termékek, a partnerek, a szállítók és a vevők között. A rendszer biztosítja a lehetőséget az interneten keresztüli, online kommunikációra az üzleti folyamat minden résztvevője között.

Az integrált működést az egyszeres adatbevitel, illetve a háttérben automatikusan végbemenő könyvelési események támogatják. Az előre paraméterezett, ügyvitelkövető folyamatok, s a felhasználóra szabható menüstruktúra a könnyebb kezelhetőséget szolgálják.

A QAD Enterprise Applications felhasználóbarát felületen biztosítja a reálfolyamatok naprakész követését, folyamatos ellenőrzést tesz lehetővé a különböző kimutatásokon és a testre szabható lekérdezési, jelentési rendszeren keresztül, így a vezetők számára olyan információkat szolgáltat, amelyek elősegítik a gyors, hatékony döntéshozatalt.

A QAD Enterprise Applications bevezetési tapasztalatok azt mutatják, hogy a teljes funkcionalitású rendszer implementációja akár 4 hónap alatt is megvalósítható. A rendszert alkalmazó vállalkozások így gyorsabban juthatnak hozzá mindazon üzleti, gazdasági előnyökhöz, amelyeket a rendszer alkalmazása biztosíthat számukra, például a készletszintek csökkenése, a szállítási megbízhatóság növekedése, a vezetői információk gyorsabb és pontosabb rendelkezésre állása tekintetében. Így az implementáció, mint beruházás, illetve befektetés megtérülése is gyorsabb lehet, és a vállalat szakember gárdája az informatikai feladatok helyett az üzleti folyamatokra koncentrálhat.

Vissza: Megoldásaink